Nevěříte v marketing? Začněte!
Kdo nevěří v marketing, tak bude mít obrovský problém. Nejen jako spotřebitel a zákazník, který lehce podlehne velice jasným a jednoduchým marketingovým trikům, ale také jako podnikatel, ať už jakékoliv velikosti, který nikdy nepozná své vlastní zákazníky a všechno, co udělá, bude pouhým hádáním a střílením do vzduchu. Někdy něco trefíte, jindy zase ne. Řeknete si, že to je prostě život a náhoda. Ono to tak je i není. Lidská společnost je mnohem komplexnější než pouhá náhoda a lomení rukama, když se něco nevydaří. Lze ji zkoumat, poznat a poté přizpůsobit se tak, aby byla reakce okolí co možná nejpříznivější.
Ostatně na to existují výzkumy – firmy, které marketing dělají a dělají ho dobře, mají dvakrát větší zisky, než kdyby jej dělaly jen tak „náhodile“ nebo kdyby jej nedělaly vůbec. I bez nějakého marketéra, který vám bude sedět v kanceláři, jde dělat marketing a hlavně, jde dělat i takový ne-marketing, kdy vlastně nic aktivně neděláte, občas uděláte nějakou profi reklamu a máte zaděláno. Jenomže to, že to pouze funguje, neznamená, že by nemohlo fungovat lépe. Tak proč za ty náklady, které do toho dáváte, neuděláte něco pořádného, co se vám vrátí dvojnásob, ba někdy i trojnásob?
Dnes pro nákup stačí kliknout na jeden či dva odkazy, vyplnit bankovní údaje a je to. Tak jednoduché je nakoupit. A ta bariéra mezi vámi a zákazníkem je ještě tenčí. Vy jej musíte jedině přesvědčit o tom, že nakoupit u vás je to pravé rozhodnutí přesně pro něj. K tomu je třeba využít marketingových nástrojů, abyste se v tom mohli zorientovat, abyste věděli. Vy vlastně zkoumáte vaše zákazníky a pak, na základě toho, co chtějí, jim dáte to, co chtějí. Tak jednoduše funguje marketing a je až zarážející, že tolik firem ještě nepřišlo na to, že například marketing Pardubice může skvěle fungovat pro každou velikost podniku a je skvělým způsobem, jak můžete outsourcovat marketing na profesionála.