Jak na reklamu
Ale jedno by to být nemělo. Ostatně, každá reklamní agentura, která za něco stojí, se o to umí a musí postarat. Protože by jinak ztratila svou pověst. Jenže ne každé agentuře jde o prestiž a je jim to jedno. Hlavní je pro ně rychlý zisk, a zda je pak reklama kvalitní už je nějak moc nezajímá. A asi ani zadavatele.
Pokud si tedy někdo chce dát reklamu kamkoli, je jedno zda na propisovací tužku nebo horkovzdušný balon, musí se na reklamní agentury nejprve informovat. Musí si, nebo by alespoň měl, vybrat takovou, která již ve světě reklamy něco dokázala a patří mezi ty nejlepší. Což je například reklamní agentura Ostrava. Není to jen nějaká zaplivaná kancelář, spadá pod společnost Imperialmedia, která má pobočky skoro v každém větším městě. Všechny jsou stejně kvalitní, tedy na té nejvyšší úrovni. Ta úroveň je dosažena zejména špičkovou technikou, ale hlavně lidmi, kteří mají patřičné vzdělání se zkušenostmi. A navíc ze sebe každý z těchto zaměstnanců mačká třeba i to poslední, jen aby splnil přání zákazníka.
Ten musí být obsloužen ke vší spokojenosti. Třeba i úplně od začátku, kdy ještě ani nemá představu, tím méně nějaký grafický návrh nebo jakýkoli plán. V tomto případě se začne reklama zpracovávat úplně od nuly. Každý krok je pak se zákazníkem konzultován a každý krok musí být schválen. Tak se postupně jak zákazník, tak agentura propracuje k úspěchu a ke konci celé reklamy. Ta pak půjde třeba do televize, nebo jen zůstane u formy letáčku, či velikého plakátu. Prostě vše se dělá tak, aby byl zákazník ve všem plně spokojen. Nic se neponechává náhodě, vše se celou dobu prověřuje a pokud dojde k nějaké drobné komplikaci, schází se všichni, co k nejrychlejšímu řešení. Naštěstí k této situaci vlastně prakticky skoro nedochází, právě kvůli ustavičným kontrolám. I proto patří reklamní agentura Ostrava mezi naprosté špičky.